1 år närmare framtiden

sweet 16

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag :D Haha. Dagen började med att jag vaknade strax innan sju. Hade många fina sms i inkorgen då, det tackar jag så mycket för :) På jobbet gick allt som på räls, blev klar tidigare än beräknat så slutade extra tidigt, redan efter 11 snåret. Sen dess har jag spenderat resten utav dagen hemma. Cissi tittade förbi en sväng och vi hade det allmänt trevligt som vanligt :) Är klart att det inte blir nå thailand nu, så det var ju ingen glad nyhet direkt, men vad gör man? Får se fram emot sommarn och spanien iallafall :) För övrigt så kunde ju den här dagen ha varit mycket bättre av många anledningar. Hoppas att den blir desto bättre nästa år. Imorgon ska jag spendera kvällen med mina absolut bästa vänner Cissi & Lou. Ska bli enormt kul. Och på lördag bär det av till Timo i enköping med Cissi, partaj ;) Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig vecka :*

- På detta datum för exakt 16 år sedan så kom en alldeles unik flicka till världen. Jag kände henne aldrig som barn men hon växte upp till att bli en av mina allra närmaste vänner. Hon är en vän värd allt denna jord någonsin kan skapa. Hon är snäll, omtänksam och en vän som man verkligen kan lita på. Och hennes humor den slår ju det mesta, och tillsammans så utgör vi det kända teamet sär ;) Och idag är det ingen vanlig dag för idag är det min andra hälfts födelsedag. Hoppas att du får en underbar dag med massa härliga presenter. Jag älskar dig! Grattis på födelsedagen <3
"Tack Cissi för ditt fina sms, det berörde verkligen. Jag älskar dig till tusen <3" 

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0