Feliz Navidad

god jul

Tänka sig att det drillade ner lite snö från himlen imorse. Kunde inte vara mer passande nu när julafton äntligen är kommen. Spenderade förmiddagen hos farmor & farfar tillsammans med min finska släkt. Blev till att äta gott, prata minnen & självklart julklappar. Pengar var det jag önskat mig och även det som jag fick med mig hem, härligt härligt :) Framåt fem tiden åkte jag och syster över till mor i ett par timmar. Även där blev det lite julklappar, fick pengar och utöver det även en mobil som jag ska ta och lära mig någon dag när jag får tid.
    Imorgon ska jag och syster spendera dagen hos mor tillsammans med Urban och hans barn, något jag ser fram emot :) Hoppas att ni alla haft en riktigt trevlig jul med många fina paket :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0