I wish it was all that easy

Louise

Har varit 3 lugna dagar i skolan den här veckan, inte alls speciellt händelserika såhär innan jul & allt. Fick ett glatt besked på spanska lektionen igår iaf: Bara 2 fel på provet ;D Best in the class, slå det ni ;) Dags att välja individuellt val nu också. Har kommit nya regler som säger att du inte får läsa mer än 300 poäng :o Och där sprack alla mina planer... Blir sista året som jag läser spanska :( Brinner för mycket här i livet, och både spanien och deras språk ligger mig varmt om hjärtat så känns så jävla surt just nu. Jag kan ju inte ändra på några regler så får bara acceptera läget. Måste ju ha med mig Historia & Matte B i bagaget så då ryker spanskan, tyvärr :/
Imorgon är det torsdag vilket innebär avslutning, härligt ;D och framåt kvällen blir det träning :) Hoppas att ni alla får ett kommande bra lov ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0