When you know nothing at all

vinter

Har du nån gång vaknat och tänkt tillbaka på allt som varit? Det har jag. Vaknade utav alla grannar som skottade snö imorse. Och utan någon speciell anledning så började jag tänka tillbaka. Jag försöker att inte se tillbaka, skaffa mig en ny riktning. Men jag kan aldrig sluta tänka på varför saker gick som de gick, gjorde jag något fel? En person som du älskade och som plötsligt försvinner, hux flux så hör du aldrig från den personen mer. Det är jobbigt, men med tiden så lär man sig gå vidare. Men personen som du en gång höll kär kommer alltid att befinna sig i ditt hjärta, vad du än gör. Det gäller att försöka gå vidare och ta vara på de personer som finns kvar, utan dina nära & kära så är du ingenting.
    Har varit ledig i två dagar nu så har sista dagen på praktiken imorgon. Kommer sakna att jobba för har varit så jäkla kul. Du vaknar varje morgon, går upp och känner att du gör nytta. En underbar känsla det där :) Börjar vid kl.7 imorgon så framåt kvällen kommer Cissi, Lou & Michelle hem till mig, ser fram emot en trevlig helg :) På söndag är det destiantion Mantorp som gäller, handbolls match som står på schemat så hoppas det går vägen :) Och på måndag börjar skolan igen, nya tag som gäller i 3 dagar innan jullov, men det ska nog inte vara några problem :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0