Mot kallare tider

värme

Igår var jag riktigt trött när jag slutade jobba. Brev i princip till att ta sig hem, äta något, se lite på tv och sen sova. Dagen gick för övrigt väldigt bra, allt flöt på :) Idag tog jag en riktig sovmorgon då jag var ledig. 13.30 visade klockan när jag öppnade mina ögon. Tänka sig så otroligt skönt det kan vara att få sova efter några tuffa dagar. Fram emot tre snåret så åkte jag och syster ner till läkarhuset, tog sista twinrix sprutan innan resan om 9 dagar. Ska bli riktigt härligt att få komma iväg till värmen lite måste jag säga :) Senare på dagen tog jag tåget in till Västerås tillsammans med mina kära systrar. Blev en ca 2 timmar på stan, räckte gott och väl. Jag märkte av hur otroligt kallt det börjar bli ute nu när vi väntade på tåget hem. Knappt så man kan stå helt still utan att bli frusen. Så gäller att man rör på sig, haha ;) 
    Imorgon är det Onsdag vilket innebär en ny dag på jobbet. Börjar kl.08 och går till kl.16. Hoppas på en lugn dag så att det inte blir allt för stressigt. Ta hand om er nu och se till att hålla värmen :)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0