The weekend

Jag

Helgen har varit riktigt bra. Hade sista skoldagen för i år i fredags. De kommande 3 veckorna är det praktik som gäller innan det bär av till Thailand :) Spenderade fredags kvällen tillsammans med Ewe, mys pys :)
Lördagen spenderades hemma hos far min tillsammans med Cissi & Louie. Riktigt kul att få träffa Cissi igen som varit borta i Spanien i två veckor. Blev till att äta gott och prata såklart. Lite senare in på kvällen tittade Becca, Alice & Lisa förbi. Trevlig trevligt.
Idag har jag haft hemma match mot Örebro, vi hade riktigt bra spel vilket givetvis ledde till vinst med 14-10. Var tänkt att jag skulle in till Eskilstuna en sväng efter matchen men blev aldrig så. Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen, jobb jobb. Godnatt. 

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0