This time, I wonder what it feels like

at the evening


Ledsen att jag inte har skrivit på ett par dar, har haft fullt upp med både det ena och det andra. Lovet förra veckan var riktigt bra, hann med att vila blickarna från böckerna lite vilket var huvudsaken.
Den här veckan har börjat bra. Hade prov igår i inaktivitet, vilket mot förväntan gick otroligt bra, nu väntar bara resultatet :)
Idag började jag vid 10.20, hade bara en lektion då jag skulle på ett läkarbesök i Västerås. När jag kom till skolan möttes jag av folk som strömmade ut genom dörren. Tydligen brandlarmet som gick så svenska lektionen blev lite försenad, absolut inget mig emot :) Lektionen slutade vid 11.30 så hann till tåget hem i tid. Tåget visade sig vara försenat 30 min så blev upphämtad i Eskilstuna istället då tiden var knapp. Ingen höjdare att komma försent när man har en bokad tid. Blev ett par timmar som spenderades i Västerås, kom hem för bara några minuter sedan. Kvällen ska jag ägna största delen av till att plugga spanska. Ska man fixa provet så gäller det att ligga i.
     Ibland undrar jag om man kan få förtroende för en person igen. En person som svikit en men insett att den gjort fel. Kommer man någonsin att få dela med sig utav sitt liv till den personen igen? Det är en fråga som jag hoppas att jag snart får svar på...  

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0