It´s cold around me

vinter

För några dagar sedan kom den första snön som fortfarande breder ut sig över stora områden. Nu är det fram med pulka och vantar som gäller för många utav de yngre. Personligen är jag inte mycket för snö utan föredrar hellre att ligga ihop krupen under en varm filt framför en film. Har aldrig haft något intresse utav att spendera min tid ute under vintern, varken i skidbacken eller pulkbacken. Tur att vi alla är olika och har olika intressen, annars vore nog inte livet lika kul. 
    Mycket spring och hektiskt schema har det vart under helgen då jag har jobbat. Ingen höjdare att kliva upp kl.07 på morgonen och bege sig ut i kylan. Hade inte vart fel med en ledig helg då jag älskar att sova :) Men ibland får man ta sig i kragen och släpa sig upp ur sängen om man ska komma någon vart. Dagen idag avslutades strax efter kl.16. Pallrade mig ut i mörkret och vinterkylan och satte kurs mot sporthallen. Blev ju ingen match för min del idag så fick nöja mig med att jag hann dit och få mig en liten titt iaf. Ikväll blir det en tidig kväll då jag börjar redan kl.07 imorgon också. En rolig start på en ny vecka, tycker du inte? ;)

- Everyone deserves a second chance, but not a third one.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0