We´re a picture in my mind

vårdarbete


Den här veckan har jag upptäckt att man verkligen aldrig ska ta saker och ting för givet, det slutar bara med besvikelse. Har också börjat praktisera den här veckan i hemtjänsten. Blir långa dagar då jag redan nu tar igen mina timmar som jag går miste om då jag åker till Thailand. Måste säga att jag trivs riktigt bra, alla är så otroligt snälla & trevliga. Har mött så mycket nya människor på bara 3 dagar så det är inte sant. Har sett mycket tragiskt å andra sidan också men det är ju som sagt en del i arbetet. Kan konstatera att det är 2 saker jag borde lära mig: prata finska & dricka kaffe. Då skulle saker & ting gå mycket smidigare, haha. Kommer inte att hinna med några träningar den här veckan men det får jag ta. Får ladda så gott som jag kan inför matchen på söndag ändå. Rör ju en hel del på mig nu i jobbet så det är aldrig fel ;) Har jobbat två kvällar i rad nu så imorgon börjar jag kl.07 och slutar kl.16. Blir bra då pappa kommer hem från sydafrika imorgon kväll. Får önska er alla en fortsatt trevlig vecka :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0