When you don´t know

blåbär

I fredags avslutade jag praktiken för den här veckan. Har varit en jobbig veckan med mycket att göra & tidiga mornar. Men allt har flutit på som det ska så allt har hunnits med vilket är ett stort plus. Slutade kl.16 i fredags och efter det åkte jag in till Etown med Cissi & Lou. Blev en helkul fredag med andra ord.
Igår (lördag) följde jag med Cissi hem till Dalståltorp. Blev även där en helkul dag med knäckbak och hela köret :)
Idag kommer släkten för att fira mig så det ser jag fram emot :) Fyller egentligen den 4:e vilket är nu på torsdag men eftersom att det är planerat att jag åker till thailand då så blir jag firad tidigare :) Och nu när det är massa demostrationer där nere och flygplatsen är stängd så vet jag inte alls hur det kommer bli. I värsta fall blir det ingen resa alls. Finns inte så mycket att göra åt, men i dagsläget ser det rätt mörkt ut, men man får aldrig sluta hoppas.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0