Get on the floor

Kryssning


Ska börja med att be om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett par dar. Blir svårt att hinna med ibland när jag har mycket annat att ta mig igenom. Skolveckan avslutades i fredags med att jag hade prov i data kunskap. Resultatet fick jag några minuter efter att jag var klar. Och gissa vad? Alla rätt! Blev riktigt stolt över mig själv där då jag tidigare aldrig använt vare sig excel eller power point. Word däremot är något som jag är riktigt haj på, fast vem är inte det.
     Helgen har varit hyffsat lugn. I söndags åkte jag iväg på kryssning tillsammans med familjen samt Lovisa. Väl ombord blev det en helskön kväll med mycket dans och många trevliga människor. På bussresan hem till Kungsör dagen därpå var vi alla mycket trötta vilket resulterade i väldigt mycket skratt. Tror aldrig jag har skrattat så mycket på så lång tid någon gång, men kul var det. 
     Idag är det då Tisdag vilken för min del innebär höstlov. Sömntutan själv passade på att sova ut, ända fram tills kl.13 (a) tänka sig så härligt det var. Runt kl.15 kom far då det nu är dags för mig och syster att vara hos honom i ett par dar. Han åker till sydafrika på jobb i slutet på veckan nu så gäller att ta vara på tiden väl :) Blev till att åka iväg och handla mat för de kommande dagarna. Nu ikväll ska jag ta det allmänt lugnt och bara vila upp mig efter kryssningen, den tog slut på mycket krafter vill jag lova. En fortsatt trevlig kväll får jag önska er alla!

Kram Louise  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0