Ready, Set, Go!

Louise Pettersson


Hej alla glada, nu har jag tagit mig i kragen och äntligen skaffat mig en blogg. Kan vara skönt att få skriva av sig lite och samtidigt få bjuda lite på sig själv. Vem är det nu som kommer att skriva alla dessa inläggen? Jo det är jag, Louise Pettersson från Kungsör. Mycket mer än så behöver jag inte berätta. Är du lite extra nyfiken kan du alltid klicka in dig på min profilbild så kommer det upp lite små fakta, inget märkvärdigt.
    Idag är det Torsdag vilket betyder att jag har spenderat i princip hela dagen i skolan. Går för övrigt på Omvårdnads programmet i Eskilstuna. Blev en tuff start på morgonen med matte, engelska och svenska efter varandra. Hade även en vårdlektion innan det var dags för lunch. Serverades pannkakor idag men hade inte direkt turen på min sida så fick vänta i 20 min på nya då de tagit slut. Blev en ganska kort lunch då den mesta tiden gick åt till att stå i kö. Efter lunch hade jag bild lektion där jag fortsatte arbetet med min Ford Mustang GT, börjar likna något nu. Längst ner på dagens schema stod det idrott. Trots att jag skadade handen under träningen i tisdags var jag med och gjorde mitt bästa, med bara en hand. Vi lirade tempoboll, något jag aldrig tidigare kört så måste erkänna att det var riktigt kul :) Slutade vid kl.16 så blev till att spendera i stort sett en timme på station innan mitt tåg kom. Nu ikväll ska jag ta och gå igenom lite spanska inför morgondagen, annars blir det en rätt lugn kväll. Imorgon är det fredag vilket innebär höstlov. Riktigt härligt ska det blir att få vila upp sig och dra blickarna från böckerna lite. Ska passa på att tacka Malin också för hjälpen med bloggen och önska er en fortsatt trevlig kväll :)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0