Fast And Furious

Fast & Furious

- New model, orginal parts

Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade påsklov, ska bli otroligt skönt att få komma bort från skolan lite :)
    Efter skolan i fredags åkte jag och Lou hem till Cissi i Arboga. Blev en lång biltur då batteriet i Henkes bil dog på vägen dit, ja väljer man att köra Volvo så får man ta konsekvenserna, haha. Blev en mycket trevlig kväll med grillning och gott dricka (y)
    Gårdagen var mycket händelserik för min och Cissis del. Vi började dagen med att åka in till stan i Västerås och avslutade dagen med bio i Eskilstuna. Filmen för kvällen var nya "Fast And Furious", och det finns bara en sak att säga, grym! Filmen bjöd på mycket skratt och det var en otrolig stämning i salongen måste jag säga. Rekommenderar filmen starkt, men för att hänga med i svängarna så bör ni ha sett de tidigare filmerna ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0