Grattis <3

Grattis <3

Det är med ett stort leende på läpparna som jag säger grattis till min bästa vän Cissi som idag blir 17 år, idag är det din dag så ta vara på den :)

Du är den som jag värderar som min bästa vän. Du är den som verkligen öppnade en värld som har lyst för mig under den tiden som vi har känt varandra, en värld som fortfarande lyser. Jag är dig evigt tacksam för att du har funnits där för mig i vått och torrt. Det finns så mycket jag skulle kunna säga om dig, du är en person med ett varmt hjärta, en unik person på alla sätt. Du är den som alltid har funnits där för mig, aldrig svikit mig på något vis. Du är den som alltid har lyssnat när jag har haft något att berätta, du är den som alltid har funnits där när jag har haft det svårt. Vill att du ska veta att du har en alldeles egen plats i mitt hjärta, och den platsen kommer för alltid att vara din. Jag kan inte beskriva i ord hur tacksam jag är för att du finns här för mig. Ser fram emot allt roligt vi har planerat i sommar, älskar dig <3

Kram Louise


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 06:22:46
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0