Torsdag

sunshine

- Something in my life that I cares about is you, I will never leave you without a reason.

Nu har snart den sista veckan gått innan det efterlängtade lovet tar sin början. Ska bli otroligt skönt att få komma bort från skolan lite även om jag inte kommer kunna slita blicken från böckerna helt under lovet, har en hel del som bör göras. Såhär sista veckan har det varit lugnt gällande prov hit och dit, däremot så fick jag tillbaka mitt prov på hjärtat och blodet häromdan. Visade sig att mina 10 sidor som jag skrev var mycket omtyckta så fick mig ett mvg, otroligt glad över det ska ni veta då det inte var ett lätt prov.
     Imorgon slutar jag strax innan två så har en rush till tåget att se fram emot. Den resterande dagen kommer spenderas ute i Arboga hos Cissi, mycket efterlängtat. 
     Igår var det första april som ni säkert vet, måste erkänna att jag faktiskt lyckades bli lurad en gång, något jag surade över en lång stund efteråt, haha. Jag som hade gett mig fan på att inte lyckas gå på några skämt, där ser ni hur länge det höll ;) 

Kram Louise 

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA! fan va bra jag är på att luras ;D

2009-04-06 @ 21:27:13
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0