Onsdag

¿qué quieres?

- Det är dags att lämna det där vägskälet nu och välja väg, du kommer påverka mitt val av väg och jag hoppas det slutar bra för oss båda.

Påskolvet inleddes med film och god mat med mina bästa vänner Lou & Cissi, mycket trevligt. De dagar som nu återstår av veckan visar sig vad jag kommer fylla ut de med. På fredag så är det iaf fest i Etown som är inplanerat, efterlängtat <3 Och sen på lördag (påskafton) skulle jag kunna tänka mig att det blir lunch med släkten, long time no seen ;) kan jag passa på att tigga till mig en liten finska lektion där också, haha (y) Kommer förmodligen inte skriva här på ett par dagar så vill passa på att önska er alla en riktigt glad påsk, var rädda om er :)

- Pienso en tí cada día. ¿Merece la pena? 

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0