Värmen närmar sig

flower

- Ta vara på det fina du har i livet, imorgon kanske det inte längre finns där

Tiden står inte stilla en sekund, påsklovet har lidit mot sitt slut, en ny skol vecka har tagit sin start och det vackra vädret börjar leta sig fram på himlen. Påsklovet tillbringades med familj & vänner, guld värt! Och tack Malin för festen.
    Idag har jag varit i skolan, ovanligt eller hur? Dagen bestod av 4 lektioner och avslutades med utvecklingssamtal, gick som på räls, duktigare elev än mig får man leta länge efter ;) skämt åsido. Den resterande dagen spenderade jag hemma, tog en lång promenad med hunden, träffade far, pluggade lite, såg på tv och sen får jag inte glömma mina systrar som jag hade ett intressant samtalsämne med.
     Imorgon (torsdag) är det anti-vålds dag vilket innebär att vi inte har några lektioner, kommer istället få ta del av en film, ett tal osv gällande anti-våld. Å andra sidan måste jag ta 12 tåget hem för ett besök hos läkaren så kommer inte att delta under hela dagen. Fram emot kvällen så ska jag ner och träna också, trots att jag har blivit förskyld som satan igen, men orkar inte lägga energi på att bara sitta hemma och vänta på att bli bra igen, vilket aldrig sker. Nu vill jag önska er alla en fortsatt bra vecka, ta hand om er och ta vara på det fina vädret :)

Kram Louise   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0