You make me wanna

Louise

- Ge mig en kram (a)

Fredagen spenderades ute i Arboga för att fira Cissi, blev en helkul kväll med gott dricka :) Destination Västerås blev det på lördagen för en runda på stan, grymt väder var det ute, ett stort + i kanten för det. Väl hemma i Kungsör igen åkte vi ner och grillade hos far, mycket trevligt. Och eftersom jag och Cissi tagit på oss ansvaret som hundvakt åt min Deliza så spenderades den resterande kvällen hos mor med Linda & Felicia.
    Nu är det inte många veckor kvar i skolan, ska bli riktigt skönt när man väl står där på avslutningen och har allt avklarat som jag idag fortfarande har framför mig. Sen är det bara 2 år kvar till studenten, kan knappt föreställa mig magkänslan jag kommer ha när dessa 3 år är avklarade och man kan börja fokusera på framtiden på riktigt. Ska jag vara helt ärlig så har jag nästan allt planerat, iaf så som jag skulle vilja att de första åren efter studenten såg ut, men planerna kommer säkert att ändras på vägen, återstår att se vad framtiden har att bjuda på. 

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0