20/8

rinman

- OP2B Rinmangymnasiet

Idag började jag skolan igen, eller ja vi börjar gå på schema först nästa torsdag så dagen var rätt chill. Fick vårat preliminära schema, såg hyffsat bra ut förutom att jag slutar sent både på torsdagar och fredagar, så kan inte räkna med att vara hemma föränns runt halv sex om kvällarna -.- Men det är inget jag dör utav, lite tråkigt att sluta sent just på fredagar bara... En annan sak som jag såg när jag skulle hem idag var att tåget till Kungsör som alltid har gått kl.15 har tagits bort, stor besvikelse! Så kommer bli vissa dagar då det blir en lång väntan innan jag får komma hem, *snyft* men så är det när man bor i skithålor, ingen höjdare! Imorgon ska vi på föreläsning, så börjar inte förränns kl.10 och därefter ska jag, Malin och Anna planera inspark för 1:orna, det kommer bli synd om dom ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0