21/8



Fredag idag vilket även innebar sista dagen i skolan för den här veckan. Eller ja, känns knappt som vi går i skolan eftersom vi inte har några lektioner. Idag bl.a. så började vi med att gå på en föreläsning i aulan om stress som hölls av en psykolog studerande, väldigt duktig var han faktiskt. En rolig grej som han berättade var att i princip alla som stöter på en psykolog/psykologstuderande ute på gatan/krogen etc. i nästan alla fall frågar: Jaha, så då analyserar du mig nu? Ett roligt exempel på detta var när en god vän (tjej) till han som höll föreläsningen träffade en kille på krogen. De hade allmänt trevligt och pratade, och så kom frågan om studier. Killen som studerade till sjuksköterska frågade tjejen: Jaha, så då analyserar du mig nu? Hon började garva och visste inte riktigt vad hon skulle svara, och lite senare började de kyssas, och då tog tjejen tillfället i akt att ge igen lite och frågade: Jaha, så det är nu du undersöker om jag har herpes? En kul grej han drog under föreläsningen som jag kände för att berätta. Nu ikväll ska jag hem till Lola och träffa henne och Cissi, mys!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0