26/8

haha!

- Jag och Malin, så vackra! Eller, var det verkligen så?

Kom precis hem från skolan, helt mjölig! Och då kan man ju undra varför, vilket jag kommer till snart. Började kl 10.00 idag p.g.a. att jag och de resterande 2:orna skulle förbereda insparken för 1:orna, och även 3:orna som också de skulle delta. Jag och Malin hade en egen station. Stationen innebar att man först skulle stoppa ner huvudet i en hink med vatten och få upp ett äpple, och därefter leta fram en sockerbit med huvudet i en skål med mjöl. När alla lagen hade deltagit så tog Malin tillfället i akt och hällde det resterande mjölet över mig. Och jag som bara var tvungen att ge igen kastade hela hinken med vatten över henne följt av det mjöl som fanns kvar i påsen, och där stod jag sen, mycket nöjd över att inte vara ensam mjölig ;) Nackdelen blev att vi var tvungna att städa upp efter oss, vilket tog en bra stund. Och vi tackar för alla fina kommentarer vi fick i korridoren ;)
     Imorgon (torsdag) börjar vi gå på schema och jag kommer inte att vara hemma förränns halv sex, boooring -.- Hoppas iaf på att jag får min lön imorgon, den är mycket efterlängtad! Blir ju Sthlm i helgen med mina brudar, och då kan det vara bra med pengar på kortet ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0