30/8

louise

                                 - Fly away, and try to leave the past behind you´re wings

Nu är helgen snart förbi och en ny skolvecka väntar, har varit jobbigare att komma igång igen än vad jag förväntade mig. Och då är det att ta sig upp på mornarna som jag syftar på, än så länge. Kommer bli jobbigt även sen när alla ämnen har dragit igång på riktigt med prov hit och dit. Men inget blir värre än vad man gör det till, jag klarar det här om jag bara vill, som jag brukar säga till mig själv ibland. Ska försöka sluta 5 min tidigare imorgon så jag hinner med tåget hem, om jag nu får vill säga. Man vet aldrig, nytt ämne (psykologi) och en ny lärare, och vissa lärare är ju riktiga sur nissar! Men mår dom bättre av att låta mig vänta ytterligare 2 timmar innan jag får komma hem så visst, vad kan jag göra åt saken? :s Kan inte göra mer än att hoppas på att jag har turen på min sida, för en gångs skull :)
    Helgen har spenderats med mina bästa vänner Cissi & Lola i Sthlm. Trevligt har vi haft det med en hel del shopping. Och nu när jag fått in min lön på kontot så är det klart att man kommer hem tomhänt! Eller ja, en ny piercing fick jag med mig hem, men hur mycket är det lixom? Som alltid innan så var problemet att de plagg jag hittade var för stora, och det är ju inte så kul, men som sagt, jag är van... Ska iaf sätta undan några tusen tills vidare som ska gå till nått meningfullt, som en resa eller något annat trevligt, tiden får utvisa vad det blir. Hoppas hursomhelst att ni alla får en kommande bra vecka, ta hand om er!

Kram Louise   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0