Torsdag

<3

- Jag och Diza

Nu är vi framme vid den tidpunkten på året då skolan snart drar igång igen, tyvärr. Fick hem ett brev från skolan idag med lite information inför skolstarten. Det var när jag fick brevet som det plötsligt slog mig, på riktigt, att sommaren snart är förbi. Visst, det här har varit en utav de sämsta somrarna någonsin, med tanke på det pisstråkiga vädret, men det är fortfarande ledigheten som är så otroligt skön. Personligen kommer jag bära med mig 2 minnen från den här sommaren, två minnen som ligger mig varmt om hjärtat. Först, min absolut roligaste resa någonsin som skedde till Spanien tillsammans med mina bästa vänner Cissi och Lovisa. Så roligt som vi hade det tillsammans under de 2 veckorna som vi var i Spanien, så roligt har jag aldrig haft i hela mitt liv, då kan ni säkert förstå att den här resan är och förblir ett minne för livet. Det andra minnet, när jag träffade Fredrik. För mig var det en vändning i vardagen. Jag vet inte om du kommer läsa det här Fredrik, om du gör så ska du veta att jag älskar dig otroligt mycket och uppskattar varje dag som jag har tillsammans med dig <3.
Nu ska jag gå och lägga mig, och riktigt njuta av de få sovmornar som jag har kvar här framöver innan skolstarten, och det tycker jag att ni också ska göra, även ni som börjar jobbet efter semestern här ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0