Bip test

:/


Ledig idag men då jag missat att göra bip testet så tog jag chansen att göra det idag. Det gick åt helvete rent ut sagt. Har varit sjuk till och från under två månader så har inte riktigt haft chansen att komma tillbaka till min kondition som jag brukar ha. Hoppade av då ungefär hälften av testet gått med blodsmak i hela käften. Jag är så pissed off så det går inte att beskriva, sen kan jag ibland funderar över varför jag av alla människor världen över ska drabbas av astma? Den pajjar allt som jag brinner för, perkele är det enda jag har att säga!
    Eftersom att det är min födelsedag idag så tänker jag försöka bli på lite bättre humör. Älsk kommer hit om några timmar och fram emot kvällen ska vi fira mig, det ser jag fram emot :) Hoppas ni alla får en fortsatt bra dag!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0