Måndag

perkele


Dagen började med att jag möttes av den mindre trevliga kylan som väntade utanför dörren, brrr! Hade helt glömt bort att det är nya tågtider som gäller från och med idag så fick vänta i kylan 7 minuter extra. Och sen var det inte den vanliga dubbeldäckaren som kom utan ett gammalt tåg på 3 vagnar som vi fick kliva på. Alla i Kungsör fick lov att stå hela vägen till Eskilstuna, och det är ändå runt 40-50 pers som åker från Kungsör varje morgon. Och när lokföraren sen säger att det här är tåget som kommer gå på mornarna i fortsättning så blev jag rent utsagt pissed off. Kul att få stå på tåget som en packad sill framöver, perkele är det enda jag har att säga!
    Dagen för övrigt bestod av 3 lektioner, aldrig fel. Imorgon har jag nationella i matte (del 2) i 2 timmar så tänkte kolla igenom lite gamla prov nu för att bättra på minnet lite :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0