Onsdag

boring


Kom nyligen hem från skolan, riktigt skönt att få komma hem :) Hade som sagt matte nationella idag (del 1) och det gick si sådär. Jag tänker inte påstå att jag är ett mattesnille eller har en mattehjärna för det har jag definitivt inte, så länge jag blir godkänd så är jag mer än nöjd :) Resultatet får jag först efter jul så efter att jag har gjort del 2 nästa vecka så ska jag hålla tummarna för ett G. Övriga lektioner som jag hade idag var Samhäll och Historia. På samhällen sysslar vi med "Hur Sverige styrs" som jag ska ha prov på nästa onsdag. I Historia är det medeltiden som gäller och jag och Malin samt några till ska hålla föredrag om Gustav Vasa, även det nästa vecka, spännande? Det är det inte...
    Ikväll ska jag ta och snygga till mitt rum lite samt färdigställa det sista inför mitt föredrag om polisyrket som jag ska hålla på fredag. Och sen ska jag givetvis se på tv också, I´m a tv freak (a).

Kram Louise

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0