Torsdag

Godmorgon folket!

Vaknade nyligen, otroligt skönt att få ligga och dra sig i sängen hur länge man vill utan att behöva vara orolig för att missa tåget. För några dagar sedan kom den första snön som fortfarande breder ut sig över stora områden. Nu är det fram med pulka och vantar som gäller för många utav de yngre. Personligen är jag inte mycket för snö utan föredrar hellre att ligga ihop krupen under en varm filt framför en film. Har aldrig haft något intresse utav att spendera min tid ute under vintern, varken i skidbacken eller i pulkbacken. Tur att vi alla är olika och har olika intressen, annars vore nog inte livet lika kul. 
    Idag ska jag spendera dagen med Cissi & Lola så fort de har kommit hem från skolan, runt 4 snåret nån gång skulle jag tänka mig att det blir. Annars har jag inga speciella planer för dagen.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0