Onsdag

<3


Onsdag idag, näst sista dagen på året. Jag tycker 2009 har varit ett bra år, om man bortser från den regniga sommaren och den kalla vintern. Jag kommer bära med mig 2 speciella minnen från i år, endast 2. Det första är min resa till Spanien tillsammans med Cissi & Lola. Det finns inga ord som kan beskriva hur kul vi har tillsammans där nere, ingen kan förstå stämningen där nere förrän man själv har varit där. Och det är med ett leende på läpparna jag säger att 2010 bär det av igen ;) España rocks! Det sista minnet är såklart att jag träffade Frick. Äntligen en kille som inte var ute efter något för stunden, lite sex och sen är allt bra. Känner du igen dig? Så omoget! Vill bara säga tack till dig Frick, tack för att du fortfarande finns vid min sida och för att du står ut med mitt finska temperament som dyker upp ibland (a) Det är guld värt för mig!  
    Jag och Linda tänkte ta och se New Moon nu eftersom hon inte har sett den. Annars har det bara vart en slappar dag idag med lite städning osv.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0