Onsdag och Jullov

snö

                               - Snön är här vilket jag ogillar, jag är en sommartjej helt klart ;)

Började dagen med att ha det sista provet för den här terminen, så otroligt skönt! Får reda på resultatet först efter jul men det kan jag leva med :) Nu är även Matte A, Engelska A och Kommunikationskursen avslutad, så sjukt härligt att ha dessa kurser avslutade, framför allt matten. Vi får betyg i kurserna först efter jul så återstår att se vad det blir, fast jag har mina aningar ;) Slutade sista skoldagen för i år med den muntliga redovisningen i historia, det gick bra så blev ett bra avslut på dagen :) Utöver det så hade vi även julklappsbyte i klassen idag, jag fick ett presentkort till bio av Elin så det tackar jag så mycket för :)
    Nu när jag äntligen har lov så ska jag se till att verkligen ta vara på det. Dock så har jag lite plugg som måste göras över lovet men det blir en lätt match.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0