Onsdag

brr


Kom precis hem från skolan. Inte lite kallt det börjar bli ute nu, bara att vänja sig antar jag. Försov mig en halvtimme imorse så var något stressad. Såklart så flyter ingenting på som det ska. När jag stod i duschen märkte jag att balsamet var slut, stressad som jag var slängde jag i lite av lindas balsam som är för blont hår, fråga mig inte varför? Och när jag skulle ta cykeln ner till station så hade cykellåset frusit, lyckat? Fick stressa som fan ner till stationen men det var det värt för jag hann precis med tåget, viktigt!
    Började egentligen 10.20 idag men p.g.a. mitt och Malins muntliga prov i samhäll så fick jag ingen sovmorgon, tyvärr :/ Provet gick bra, vi satte ett MVG (a) mycket viktigt. Den resterande dagen bestod av ytterligare lite samhäll samt matte och historia. Ikväll ska jag och Linda (syster) köpa hem pizza, mycket gott (y) För övrigt så blir det en chill kväll utan att öppna några skolböcker.
 
Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0