Söndag

:)


Igår var jag som sagt i Västerås under eftermiddagen. Köpte de sista julklapparna samt lite nya tapeter hem till pappa. Tapeten till vänster i bild kommer bli fondvägg  i mitt rum med gråa tapeter på de resterande väggarna. Tapeten till höger i bild kommer bli fond vägg i hallen med röda tapeter på de resterande väggarna. Kan bli riktigt nice :)
Igår kväll var det då middag, blev till att äta gott, ha julklappsbyte och lira lite gh bl.a. Jag fick den 3:e och sista säsongen av Anna Pihl av Ewe, supernöjd då det var den enda boxen jag saknade :)
    Idag har jag och Frick bara tagit det allmänt lugnt framför tv:n, annars har det inte hänt så mycket mer. Imorgon ska jag ut till Cissi och kommer bli kvar där tills på Onsdag så kan hända att det blir dåligt med uppdatering då, återstår att se.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0