Tisdag

plugg


Började morgonen med att göra det sista nationella i matte vilket tog 2 timmar. Det kändes som att det gick bra så jag hoppas naturligtvis på ett G där. Då matte inte är något jag är spec förtjust i så nöjer jag mig med ett G. Många som känner mig har hört mig säga att ett G för mig är samma sak som ett IG, det är det också men inte om man ser på matten, det är enda undantaget, så nu vet du det :) De resterande 2 lektionerna var omvårdnad och engelska så dagen flöt på rätt bra. Satte ett VG på nationella i engelska så är supernöjd :)
    Nu tänkte jag plugga lite till samhällsprovet som vi har imorgon, "Hur Sverige Styrs". Sista provet för den här terminen och sista skoldagen imorgon så jag är riktigt taggad! Annars är det Plastikkirurgerna och Andra Avenyn jag ska se på tv ikväll.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0