Tisdag

^^


Kom hem från skolan för någon timme sedan. Vart en ganska kort skoldag då jag bara hade två nationella prov i engelska, läsförståelse samt hörförståelse. Gick ganska bra tycker jag, tänker inte ta ut något betyg i förskott, det återstår att se vad jag får. När jag skulle gå till station efter skolan så mötte jag en "neger", färgad man, kalla det vad du vill. Han kolla skit konstigt på mig redan från långt håll sen började han gå mot mig och jag tänkte att nu blir jag väl typ rånad eller nått. Konstigt hur många fördomar man sitter på egentligen. Det han gjorde var att stanna framför mig och sa: vad fin du är! Jag fick fram ett svagt tack till svar och forsatte gå, lite weird situation. 
    Nu tänkte jag ta och läsa på samhällen lite då jag och 2 andra i klassen har muntligt förhör tillsammans imorgon bitti. Givetvis så hoppas vi alla tre på att nå upp till ett MVG, vi får hålla tummarna (y) Ikväll är det Plastikkirurgerna samt Andra Avenyn på tv så då har jag inte tid för plugg, haha!

Kram Louise


Kommentarer
Postat av: malin

ja det kan väl vara kul att folk visar sin uppskattning för ett vackert ansikte ;)

2009-12-02 @ 20:32:12
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0