Torsdag

brr


Kom hem från skolan för drygt en timme sedan, sjukt kallt ute nuförtiden, brr... Dagen har varit bra, dock lite halv tråkig. Har haft 3 lektioner varav två Social Omsorgs lektioner samt en Omvårdnads lektion. Tycker det är lite trist att ha samma ämne 2 gånger på en och samma dag, men har inte så mycket annat att välja på. Efter skolan var jag och Malin på stan, hittade massa roligheter inne på Hobbex, eller hur? haha ;) Väl i Kungsör sen så var jag tvungen att hämta ut ett paket på posten. Innan pappa åkte till Sydafrika så beställde han ett nattlinne och en vågtång till mig i födelsedagspresent så jag fick hämta ut det idag, bra tajming då jag fyller imorgon :) Ikväll ska jag bara ta det allmänt lugnt och se lite på tv.
    Imorgon har vi studiedag och jag ska göra bip testet. Har varit sjuk en hel del den senaste tiden så missade tillfället då vi gjorde det under en idrottslektion. Och eftersom jag har varit sjuk ett antal gånger nu så kanske ni kan lista ut att min kondition är rå kass? Ska ta itu med den så fort jag har slutat hosta och skit. Huvudsaken är att jag gör det imorgon så får det gå som det går :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0