I don´t know you!

borta med vinden


- En riktig vän är någon som man känner nästan lika bra som sig själv. En person man vet att man kan ringa, även om klockan är halvtre på natten och som finns där vad som än händer. Men vad gör man när personen plötsligt förändras och vänskapen inte känns som förut?

Du, ja just du, har du funderat på vem du är? Har du funderat på att du har förändrats? Har du funderat på hur dina vänner uppfattar dig? Nej jag tänkte väl det.
För en tid sedan slog mitt hjärta för en person som betydde något oerhört för mig, en person som lös upp mina dagar som ingen annan. En vän, en syster som alltid fanns där, ställde upp i alla lägen. Idag skulle jag inte kunna se dig i ögonen och säga att jag älskade dig utan att ljuga. Du har förändrats, och jag kommer aldrig mer att finnas för dig förränns du lär känna ditt riktiga jag igen. När du kan se mig i ögonen och säga högt och ärligt vem du är så ska jag fundera på om du är värd min vänskap. Face the reality, du förlorar bara mer och mer vänner genom att vara någon du inte är och själv inbilla dig att du har växt upp. Du är död i mina ögon, och om du väcks till liv igen återstår att se.

/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0