Ny vecka, ny energi

on fire


Inledde den nya veckan med att försova mig :( Konstigt nog så ringde aldrig alarmet på mobilen så vaknade av att morsan öppnade sovrumsdörren med  ett ryck och frågade om inte jag skulle till skolan. Snabb som vinden så var jag uppe ur sängen, kastade i mig lite yoghurt och gjorde mig iordning. Hann precis till tåget i tid så där hade jag turen på min sida :) 
    Skoldagen bestod av två lektioner, svenska och engelska med en lång lunch därimellan. Slutade redan kl. 13.20 då Majsan är ledig så medicin lektionen var inställd idag. Ibland passar det att vara uppe i Sälen och glida i backarna medan vi andra får slita i skolan ;) Fast å andra sidan föredrar jag den här delen av Sverige såhär års, ingen höjdare om man skulle frysa fast i backarna där uppe i vårt avlånga land ^^
    Ser ut som att Spanien resan med Sär & Lou kommer att bli bokad här inom ett par dar. Något som jag garanterat ser fram emot :) Förra året med Sär där nere var en riktig höjdare: god mat, fin miljö, trevliga människor och sist men inte minst, en massa party (y)
    Vill passa på att önska er alla en kommande bra vecka nu innan jag ska sova, ta hand om er! Godnatt.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0