Strength

eiffel tower


Tiden står inte stilla en sekund, februari månad är här och kylan ligger ännu kvar i luften. Veckan har varit fullspäckad gällande skolfronten. Mycket arbeten som ska färdigställas för inlämning och nya som ska påbörjas. Jag biter ihop och kämpar på i hopp om ett par lugna dagar här framöver. Idag (torsdag) har vi haft idrottsdag. På mitt och Malins schema för dagen stod det badminton på förmiddagen och gympozz på eftermiddagen. Måste säga att såhär vid dagens slut är jag mycket nöjd med dagen som var. Gympozz passet var mycket undehållande och roligt framför allt. Får se om jag och Malin tar ett beslut om att fixa ett flexkort där här framöver, alltid kul med träning :) I spanskan har vi gått in mer på preterito indefinido och preterito imperfecto, riktigt klurigt det där med att spanska språket har två olika "dåtid". Gäller att bita ihop och försöka förstå, det är tufft. Imorgon har vi prov i arbetsmiljö också, måste erkänna att jag känner mig riktigt förvirrad gällande alla lagar hit och dit men hoppas som vanligt på det bästa :) Kvällen imorgon kommer att avslutas med match mot Nyköping, andra matchen den här veckan så har börjat samla krafter redan nu :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0