Back in SWE

party

- Ni ser inte min lila tunga va? Bra!

Har nu kommit hem från en underbar resa tillsammans med mina vänner. Har haft det otroligt roligt trots att resan även har innehållt mindre roliga stunder. Jag var nog den som hade oturen på min sida under den här trippen, klantig kan man även kalla mig. Skar upp handen 2 ggr, tappa ett glas och fick glassplitter i benet, gick in i ett fönster och råkade ut för mindre trevliga personer, idioter med andra ord! Trots att jag och mina brudar råkade ut för en del nötter så är vi bra på att ta hand om varandra och att ha kul, vilket är huvudsaken :) Oslagbart är ett ord som beskriver den här resan perfekt, tack brudar för att ni gav mig ett minne för livet <3
Det stora + kom när jag fick träffa Fredrik igen, underbart <3

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0