Classic Car Week

<3

Nyligen hemkommen från Classic Car Week och Rättvik nudå. Har varit 4 supertrevliga och galna dagar, och inte nog med att dagarna var galna, folket var helt sjukt crazy! Det är precis det här jag älskar med bilträffar, folk bjuder verkligen på sig själva i alla lägen. Har aldrig skrattat såhär mycket på länge som jag har gjort dessa dagar. Och det bästa av allt, bilarna! Challenger, Charger, Camaro, Pontiac, Impala, Buick, Cadillac, behöver jag ens fortsätta? Jag satt i min egna lilla värld där en kväll och tänkte... Om jag bara hade en sån bil så skulle jag dö lycklig. Nej nu ska jag inte överdriva, men kan säga som så att jag såg många fina pärlor som jag mer än gärna skulle vilja ha stå i mitt garage i framtiden ;) 
   
Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0