Fredag

:)

- When I wanna find you I just close my eyes


Nu sitter jag här och kan pusta ut. Kom precis hem och har nu avklarat mina 2 veckor bestående av jobb. Den största utmaning för mig har varit att lyckas ta mig upp på mornarna. Nu i efterhand kan jag konstatera att om jag ger mig fan på något så lyckas jag med det i slutändan, en ganska bra egenskap trots allt ;) Mina 2 veckor i hemtjänsten har faktiskt varit riktigt roliga, alla har varit så otroligt snälla och rara mot mig. Undrar hur mycket positivt jag har fått höra under de här veckorna, så tummen upp för det ;) Något som kanske har varit mindre roligt är den ständiga huvudvärken som jag har haft efter alla avslutade arbetsdagar. Att jag inte är någon guldmedaljör vad det gäller att äta är ingen nyhet, inte minst för mig själv. Så jag har ingen annan än mig själv att skylla, kanske ska ta mn mors råd och skaffa en matklocka precis som skalman har sin sovklocka, det låter väl bra? haha ;)
    Ikväll så ska hem till far där jag för övrigt inte har varit på ca 1 månad. Nu när jag har jobbat så har jag bott hos mor, framför allt för att jag föredrar 5 min till jobbet istället för 30 min, vilket det är från far. Det ligger lite lathet i det hela, det tänker jag inte förneka ;) Sen imorgon kommer Fredrik, hoppas att han inte tycker mitt rum ser allt förjävligt ut nu när vi håller på med att byta fönster, jag kan ju iaf hoppas på det bästa. Nästa vecka bär det av upp till Rättvik och "Classic Car Week" vilket jag med ett leende på läpparna ser fram emot :)

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0