Tisdag

tisdag

Nu har det gått lite mer än 1 vecka sen jag kom hem från Spanien, börjar känna mig rätt hemmastadd igen. Vädret däremot ska vi inte prata om, regn, regn och återigen regn är vad det har bjudits på sen jag kom hem, ingen höjdare med andra ord.
Har börjat arbeta den här veckan (29) så var inne på min andra arbetsdag idag. Hade 5 veckors praktik på hemtjänsten i höstas och trivdes väldigt bra så det är även där jag befinner mig i nuläget. Dagen för övrigt har varit rätt hektisk, många som ska ha hjälp och mycket som ska göras så det gäller att hänga med i svängarna ;) Fick skicka in en med ambulans vilket resulterade i att jag jobbade över 2 timmar. Kom hem med huvudvärk och en enorm trötthet, längesen jag kände mig såhär slut så det blev nån timme på soffan. Att sedan gå upp vid 5 snåret på mornarna är också något att bita i, iaf så länge det är mig vi talar om som utan problem sover till kl.14 om dagarna. Och Fredrik du ska veta att det inte var med nöje som jag väckte dig så tidigt imorse. 
Vill passa på att säga grattis till min syvfar Urban som fyllde år igår också, hoppas att din dag blev någorlunda lyckad :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0