All I want

<3
- Tú eres el sol en mi vida <3

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev här och jag ber om ursäkt för det. Anledningen är inte att jag inte har haft tid, snarare att jag inte har orkat om jag ska vara ärlig mot mig själv och även er. Vädret har inte förändrats något sen jag skrev sist, regn, regn och återigen regn. Men idag (tisdag) har solen faktiskt letat sig fram på himlen så jag hoppas att den kommer visa sig där i ytterligare några dar :)
Att ha sommarlov är väldigt härligt måste jag säga, att få vakna upp utan att mobilen skriker en i örat och bara ligga och dra, underbart. I fredags var jag och mina vänner på fest i Arboga, blev inte Köping som vi till en början planerat men det är skitsaksamma. Hade det jättetrevligt, sätter ett stort + i kanten på den kvällen. Lördagen spenderade jag hemma med far, var så längsen jag var ensam med honom sist att jag knappt kommer ihåg när det var. Det blir sådär när han reser runt på arbete i världen, får man ta vara på de stunder man har med varandra :)  I söndags åkte jag till min snygging och blev kvar där över natten, mysigt värre <3 Idag ska jag och far på speedway, hans arbetskamrat michael från tyskland ska också med, ser fram emot en spännande match :) 
Det börjar närma sig söndag också, vilket betyder Spanien med mina brudar ;) Blir att åka med flyget från Nyköping kl.06 och sen mellanlanda i Frankfurt, där byter vi plan och satsar mot Málaga, grymt kul kommer det bli! Kommer hem den 3:e juli igen. 

Kram Louise   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0