Etown

louise

- You´re way to beautiful

Nu är skolveckan slut för den här gången, otroligt skönt :) Spanska provet gick som det gick, kändes som det gick hyffsat bra iaf :) Skulle vara lite surt om jag bryter mvg trenden nu som har hållt i sig sen 6:an :p Fick tillbaka två uppsatser idag också, mvg på cancer uppgiften samt ett vg på livsprocessen, riktigt nöjd :)
    Kvällen spenderades hemma hos Ida, trevligt var det :) Sen var det en lång promenad på 30 min som väntade till station, stötte på en hel del skumt folk på vägen, man kan ju undra om hissen verkligen går enda upp hos en del ibland ;) Väl på tåget så träffade jag en skit trevlig kille, blev 15 pratglada minuter med gott dricka, blir man bjuden på öl så tackar man ju inte nej ;)
    Imorgon blir det party med mina favorit flickor samt massa annat folk, ser fram emot en kul kväll :) Måste passa på att skryta lite över att igår var det 2 år sedan jag åt godis, slå det ;) Nej men inget spec med det, en kul grej jag testade förut som jag håller kvar vid, haha! Nu ska jag krypa ner i en varm säng, är något så sjukt trött efter den här dagen, och vill ju vara pigg och glad tills imorgon :) Godnatt folket och hoppas att ni alla får en kanon trevlig helg :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0