Here we go again

:)

- Livet är som en racingbana, man måste hänga med i svängarna. Om man inte kraschar då och då, så kan man inte sina mål nå.

Veckan började med att jag vaknade och såg in i ett par vackra ögon, guld värt! Gick till skolan för dagens enda lektion, medicin, kändes lite halv värt sådär när vi knappt öppnade boken. Tisdagen var vi lediga, fick bita i det sura äpplet och gå upp tidigt ändå för att passa läkartiden i Västerås. Fick huvudvärk på hemvägen vilket jag trodde slulle gå över...
    Vaknade på onsdag morgon med 40 graders feber och halsont, tro det eller ej men jag lyckades pallra mig till skolan, endast för att få matte och msok provet gjort samt en redovisning. Däckade när jag kom hem och mådde sämre än sämt när jag vaknade idag. Febern satt fortfarande i och om jag skulle komma nån stans med det här så gick jag ner till läkarstation. Spenderade ca 2 h där nere, och efter massa prover och skit fick jag klart för mig att jag hade halsfluss. Blev faktiskt lättad när jag kunde hämta ut mina mediciner, då vet jag trots allt att jag snart blir frisk igen :D Hoppas att ni alla håller er friska och får en kommande bra helg :)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0