Onsdag

busigt

- Jag och Malin har kul i sjukhus sängen (y)


Gällande skolfronten så har det varit rätt tufft den senaste tiden. Hade engelska prov i måndags samt inlämning av en medicin/svenska uppgift. Idag hade jag prov på cirkulationssystemet, alltså hjärtat och blodet ;) skrev 10 sidor så då kan ni nog tänka er att det inte var så lätt :p Kan säga att påsklovet här v.15 är mycket efterlängtat. Ska bli otroligt skönt att få slita blicken från böckerna för en tid :)
    För övrigt så är jag inte helt frisk än, känner mig rätt sliten nu när jag inte har tränat på 2 veckor. Hoppas att jag snart blir återställd igen :) Imorgon är jag inte hemma från skolan förränns 17.30 så tänkte titta förbi Lou en sväng när jag kommer hem nu när jag inte kan träna. Får se om solen fortsätter att visa sig på himlen de kommande dagarna, hoppas (y)

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0