Someday

miss u

- Even though it´s diffrent now, you´re still in my mind somehow.


Helgen som var spenderades med mina favorit flickor Lou & Sär :) Vi satt spikade i min säng under princip hela helgen till första säsongen av OC, som de till slut lyckades övertala mig till att se. Såhär i efterhand måste jag erkänna att OC faktiskt är jäkligt bra även om jag är lite mer för action som 24 ;) En sevärd serie är det iaf :)
    Förra veckan valde jag även vilken inrikting jag vill gå i 2:an: sjukvård, geriatrik och socialt behandlingsarbete föll mitt val på, sjukvården ingick i alla sen var behandlingsarbetet ett självklart val, kriminalitet, misshandel och övergrepp är definitvit ett ämne som intresserar mig.
    Den här veckan har haft en chill start måste jag säga. Igår började jag strax efter tolv och idag först kl.14. Så det har blivit två härliga sovmornar för min del utan tvekan :) Laddar inför spanska provet på fredag också, är skapligt nervös nu när det inte är så lätt längre ^^ Ska förhoppningsvis inte bli några problem :) 
    Ska till far imorgon ett par dar också innan han åker på jobb till Tysklad så får ta tillfället i akt och umgås lite med honom, vilket inte sker så ofta. Nu ska jag ta en lång promenad med hunden och rensa tankarna lite, take care!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0