Viva La España

españa

Idag har vädret varit på topp och så även mitt humör. Riktigt härligt när solen tittar fram på himlen under en hel dag, otroligt vilka härliga vårkänslor man får :) Skoldagen gick även den väldigt bra, satte alla rätt på matte provet bl.a., den du ;)
Nörd var det första ordet som dök upp i ditt huvud nu, erkänn? Då ska jag berätta en sak för dig, att jag pluggar för att kunna ta mig vidare i mitt liv, utbilda mig till något jag trivs med och flytta, långt härifrån. Tänker inte sitta i Kungsör och ruttna om några år och tycka synd om mig själv bara för att jag sket i att plugga, den tanken finns inte med på världskartan. Det finns inget manus för livet. Varje dag står du vid många nya vägskäl där det handlar om att bestämma vart du ska, så se till att du väljer rätt väg.
    Idag blev Spanien resan tillsammans med Cissi & Lou bokad. 21:a juni lämnar vi Sverige under några veckor för att leva livet nere i värmen. Mellanlandning i Tyskland, spännade ;) Ännu ett äventyr som kommer att bli ett minne för livet. Innan den resan så blir det en med min familj, även den till Spanien (Mallis). 17:e maj åker vi iväg en vecka, ska bli spännande att se hur mitt språk kunnande sätts på prov, haha (y)
    Imorgon åker mor & Urban upp till Sundsvall på jobb så kommer ha hela huset för mig själv resten av veckan. Måste ta hand om min snowflake till hund så helt chill kommer det inte bli, men kul såklart :) Polarna checkar in redan imorgon också så det kommer inte bli ensamt ;) Och Cissi & Lou jag har bara en sak att säga till er: Fight the power!

- Trying so hard to hide all the feelings inside

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0