Caliente

^^

- Resultatet, finnar kan också bli bruna, lite iaf ;)

Vistelsen i Spanien var både bra och dålig, beroende på hur man ser på det. Jag hade det otroligt trevligt tillsammans med min familj (mammas sida). Vädret var toppen under hela veckan, 40 grader så blev en hel del stek vid poolen. Fick även sätta spanskan på prov, pratade en hel del med servitörerna vilket var otroligt kul, en hel del skratt blev det :) Ser fram emot nästa Spanien resa den 21:a juni som sker med mina två bästa vänner, ska bli så otrolig kul:)
Skolveckan har varit lite halv knasig sådär, inte mycket som händer på lektionerna och många är inställda, men men vi slutar ju nästa vecka så det är bara att hålla humöret uppe (y) Igår (onsdag) kom Cissi hem till mig, som jag förövrigt inte har träffat på 3 veckor, grymt kul att få se dig igen måste jag säga ;) Idag kom pappa hem från Tyskland, och han har jag inte träffat på 2 veckor så det var skönt att han kom hem :) Imorgon (fredag) har jag klassens dag, och gissa var? Parken zoo ;) happy hour! Nej men det blir säkert kul, ska inte vara för snabb med att döma. Åker även till Göteborg imorgon med far och syster, blir fest imorgon och speedway gp på ullevi på lördag, fett nice!

- Jag förstår faktiskt inte hur du tänker? Har du aldrig funderat på att dina handlingar ger konsekvenser och inte bara påverkar dig själv? Det drabbar även din omgivning, men du är inte så vuxnen så att du kan se saker ur sådana perspektiv än. Jag skrattar bara åt dig, hur egotrippad får man bli? Vem är du egentligen, vem har du blivit? Skulle inte förvåna mig om du blir kvar i Kungsör för alltid, men vore iofs bra, för då kanske du börjar öppna upp ögonen för en gångs skull. Snälla, skärp till dig!    

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0