Keep climbing

rain

- There´s always gonna be another mountain

Hade ett hopp här ett tag om att sommaren verkligen var på väg, men icke sa nicke! Regn var istället det som bjöds på och även det som har drillat ner från himlen under de senaste dagarna, trist skulle jag vilja säga. Berättade om sjukdomen Parkinson för klassen igår, hade gjort en power point presentation som visade sig vara till stor hjälp. Fick mycket beröm efteråt så det kändes bra i magen :) Beröm var även igår något som jag fick på spanska lektionen. Efter att ha recenserat den spanska filmen Poniente så fick jag veta att min recension var en av de bästa som min lärare läst *stolt* haha nej men känns så skönt att veta att man gör bra ifrån sig :) Nästa vecka är det mycket som händer, har 4 nationella prov i spanska, muntligt föredrag om mobbning, prov på Diabetes och inlämning av en svenska uppsats. Så när fredagen nästa vecka är över kan ni gissa vem det är som kommer att pusta ut ;)
    Imorgon har jag en lång skoldag framför mig, är inte hemma från skolan förränns 17.30. Kommer vara lagom trött när jag kommer hem med tanke på att vi ska springa spåret på några km på idrotten också. Även om jag är trött när jag väl kommer hem så måste jag färdigställa arbetsuppgiften om hot och våld i arbetslivet, sen får jag sova (a)  
    Får passa på att säga grattis till Simon Gustafsson från Örebro som tog hem segern i JVM/JEM kvalet på Smedstadion i helgen, starkt jobbat.

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0