Always and Never

Mallis

- Snart bär det av ;)


Sitter i skolan, nervös som fan över hur det ska gå på mina 2 nationella prov i spanska som jag har på eftermiddagen, försöker att bita ihop och hoppas att det snart är över, för när skoldagen är slut så kommer det bli desto roligare (a). Hade nyss muntligt nationellt prov i spanska, det gick ganska bra tycker jag, trots min enorma nervositet. Däremot så gick hörprovet som jag hade i spanska i tisdags åt helvete, haha! Hörde fan inte vad de sa, och det blir ju inte bättre av att de pratar i 120 km/h -.- Känns som att de får gå som det går på de sista nationella proven, kommer ändå inte ha möjlighet att fortsätta med spanskan i 2:an, lite synd men så är det. På tal om spanien så åker jag faktiskt dit på Söndag, ska bli riktigt skönt att komma ifrån skolan lite och vila upp sig rejält ;) Så under nästa vecka vill jag inte ha några samtal eller sms till min mobil, hajjar ni? kommer ändå inte svara :p
    Förövrigt så har den här skolveckan varit riktigt jobbigt gällande prov och så men resultaten har visat sig varit bra :) I onsdags hade jag ett föredrag om mobbning som jag fick mvg på vilket resulterade i att jag fick ett mvg i slutbetyg i hela kursen, "MSOK". Innan dagens slut var jag och några klasskamrater ner till industrin och fick hålla på med el-lära, även där fick jag mig ett mvg (y) Igår hade jag prov i diabetes vilket jag inte vet resultatet på än men det kändes bra när jag lämnade klassrummet. Sista lektionen igår var idrotten, vi skulle springa spåret, och för mig gick det ju rent åt helvete.... fick ett astma anfall och innan jag visste ordet av det så slockna jag... vakna av att Ida och Linnéa ruskade på mig där jag låg bland kottar och barr, vaknade till till slut, tack tjejer för att ni hjälpte mig <3 Pinsam händelse som jag upplevt ett antal ggr nu, men kan inte göra så mycket åt saken även om jag skulle vilja.....
Måste avsluta med att berätta att jag fått sommarjobb, så gött att få in lite pengar sen :D

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0